Montego Bay, Jamaica - Reisverslag uit Montego Bay, Jamaica van Robin Reijsen - WaarBenJij.nu Montego Bay, Jamaica - Reisverslag uit Montego Bay, Jamaica van Robin Reijsen - WaarBenJij.nu

Montego Bay, Jamaica

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 Juli 2015 | Jamaica, Montego Bay

Hallo iedereen,

Hier is dan het eerste verslag vanuit het buitenland.

Na maanden er naar uitgekeken te hebben was het dan afgelopen woensdag zover.
Rond 8.00 zijn we richting Schiphol gegaan.
Ik stond stijf van de zenuwen en vond het super moeilijk om afscheid te nemen van iedereen.
Na Milou, me ouders en Floris een dikke knuffel te hebben gegeven viel er al een heleboel spanning af.

De vlucht naar Frankfurt ging prima en heb daar 3,5 uur gewacht voor de volgende vlucht. Ik heb hier tevens de verrassing opengemaakt die ik vanuit thuis heb meekregen.
Ik wil iedereen bedanken voor de mooie woorden die jullie hebben opgeschreven! Hier haal ik een heleboel energie uit om er een onvergetelijk avontuur van te maken.

Na 9 uur vliegen eindelijk aangekomen in Montego Bay heb ik de taxi gepakt naar het hostel die ik al in Nederland had vastgelegd.

Toen ik hier aankwam voelde het gelijk goed. Een Braziliaanse jongen, een Chinese jongen, een Zuid-Koreaanse jongen en een meisje uit de VS.
Gister ben ik naar het centrum geweest met een meisje uit Canada en ben even naar de supermarkt gegaan.
Er zijn hier onwijs veel Amerikanen die hun vakantie hier komen vieren, dat viel me meteen op! Tevens ben ik s'avonds naar Yvon en Noël geweest (Yvon is de tante van Lisannne - Lisanne is de vriend van Cevin).
Heb hier een hele leuke avond gehad en leuk kunnen praten.
Vandaag pak ik de bus met de Braziliaanse en Chinese jongen om richting Kingston te gaan. Deze trip duurt zo'n 4 uur en we blijven in Kingston tot en met Zondag waarschijnlijk.

Nou, ik ga weer sluiten want ga me spullen bij elkaar pakken en de hort op!

Voor iedereen, vanaf het zonovergoten Jamaica: Have a nice weekend!

  • 11 Juli 2015 - 21:55

    Patries:

    Mooi Robin ! We volgen je verslag met al je mooie avonturen :)

  • 12 Juli 2015 - 10:34

    Erik De Jong:

    Robin,

    Goed om te horen dat je de heenreis hebt overleefd. Geniete ook dat jij je zo vermaakt.


    Mzlll

  • 13 Juli 2015 - 13:11

    Jolanda Schaap:

    Hoi Robin,

    De kop is eraf, Lekker dat de reis goed is gegaan. Je kan leuk schrijven hoor, ik wacht nu al op het volgende bericht ;)

  • 15 Juli 2015 - 06:48

    Eric:

    Hoi Robin,

    Leuk om je eerste verslag te lezen, we gaan je volgen.
    Geniet van alles wat je mee gaat maken.

    Groeten uit Scharwoude.

  • 15 Juli 2015 - 20:20

    John En Ingrid:

    Hey Robin. Gaaf hoor en wat een avontuur. Fijn dat je een goede reis hebt gehad en nu maar genieten van alle dingen die je op je pad tegenkomt. We blijven je volgen.
    Lieve groetjes van ons allemaal

  • 16 Juli 2015 - 16:10

    Daan Halauwet:

    Hoi Robin,

    Nogmaals heel veel plezier, doe wel voorzichtig. En ik ga je zeker volgen.

    Liefs Daan X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 8931

Voorgaande reizen:

08 Juli 2015 - 15 Januari 2016

Midden en Zuid-Amerika

Landen bezocht: