Nog 3 weken..!!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Robin Reijsen - WaarBenJij.nu Nog 3 weken..!!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Robin Reijsen - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken..!!!!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

20 Juni 2015 | Nederland, Hoorn

Nog even en dan is het zover!
Afgelopen november 2014 heb ik besloten om een reis te gaan maken. Het idee was eerst om Zuidoost-Azië aan te doen en door te trekken naar Australië en vanuit daar door naar Zuid-Amerika.
Ik heb toen een beetje gekeken naar de routes en vond in mijn opzicht dat je dan vrij lange trips maakt naar de 3 verschillende continenten.
Tevens heb ik een aantal mensen gesproken die beweerden dat Midden en Zuid-Amerika ook ontzettend mooi schijnt te zijn.
Ik heb mijn focus daar toen op gelegd en ben gaan kijken naar een mooie route.

Op 8 Juli vertek ik voor ongeveer 6 maanden naar het westelijk halfrond. De eerste 2 maanden ga ik naar het Caribisch gebied (Jamaica & Cuba).
Vanuit Cuba is de planning er om naar Nicaragua te gaan en dan langzaam naar beneden te trekken via Costa Rica en Panama.
Colombia zal het eerste land gaan worden in Zuid-Amerika. Na Columbia zal ik zuidelijk doorgaan naar Peru en halverwege de richting op gaan van Bolivia. Brazilie is het land waar ik mijn reis zal beëindigen aan de welbekende playas.

Tijdens mijn reis zal ik zo af en toe hierop mijn avonturen delen.

Mijn volgende en eerste echte reisverhaal zal vanuit Montego Bay (Jamaica) komen!

Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 8931

Voorgaande reizen:

08 Juli 2015 - 15 Januari 2016

Midden en Zuid-Amerika

Landen bezocht: